Sunday 26 May 2013

persih

tadi macam satu perjumpaan tak rasmi batch
dan jumpa semua kawan2 *hampir semua

and benda yang paling tarik perhatian aku
ialah seri wajah kawan aku
ya ALLAH
wajah tu dah macam transparent
macam boleh nampak sucinya hati dia ni :')
dah lah comel macam snow white hihi

dan si dia kepada dia pun turut ada
dan memang dua orang ni sangat padan ^^

entah la dah berpuluh kali aku dengar
ada budak batch nak kawin
tapi tak ada2 kad jemputannya

maka kali ni aku nak doakan
moga ALLAH permudahkan urusan kengkawan aku
yang nak bina masjid :)

''wahai orang muda, siapa yang mampu dalam kalangan kamu, maka berkahwinlah, kalau tidak mampu berpuasalah kerana puasa itu baginya perisai '' au kama qal Rasulullah s.a.w

aku sapoter hampa wey~
takat jadi tukang basuh pinggan lepas kot
*pegang pom-pom*
(cepat2 bagi tau ma bah , aku kalau nak kawin belum tentu berani cakap dengan parents)

sori la kalau geli baca pos ni wee
yang pasti aku tak sabar habis exam
dan naik tahun tiga insyaALLAH :D

oh btw: persih tu bukan 'bersih' salah eja tau. 'persih' tu sendiri maknanya 'suci bersih' :D vocab ni aku dapat baca Seikat Kembang Merah-Imaen~


2 comments:

  1. waah.. dia tu ke.. ALLAH.. seriously..?????
    Alhamdulillah... Kami rasa kami tau sapa sahabat kita tu kalau hang cerita tentang kesucian muka dia...

    Memang nampak giler..SubhanALLAH...

    Tapi, sapa "dia" kpd DIA tu?? hehe.. harap boleh maklum..

    Amiin3 atas semua doa kat atas... =)

    ReplyDelete
  2. bukan 'dia' yg nak kawin... :)harap maklum.jgn dok pi heboh pulak.tak pasai2 buat khabar angin plak nnti. cita pasal dia part seri muka tu ja..

    ReplyDelete